Meille Töihin / Vapaaehtoiseksi

HAE MEILLE KESÄTÖIHIN! Tutustu tästä Laajasalon Palloseuran kesätyöpaikkoihin ja hae kesäksi töihin.

Haluatko mukaan toimintaamme?

Etsimme jatkuvasti uusia valmentajia ja vapaaehtoistoimijoita vahvistamaan seuraamme. Rekrytoimme jatkuvasti valmentajia, kerho-ohjaajia ja vapaaehtoistoimijoita.

Valmentajaksi?
Hyvät valmentajat ovat ovat hyvän seuran edellytys, ilman laadukkaita valmentajia on mahdotonta tuottaa laadukasta joukkuetoimintaa. Meille hyvä valmentaja haluaa sitoutua joukkueen sovittuihin toimintoihin, on kiinnostunut kehittymään, osaa käsitellä lapsia ja nuoria sekä pystyy toimimaan seuran valmennus- ja toimintalinjojen mukaisesti.

LPS:ssa on erilaisia erilaisille valmentajille sopivia tehtäviä. Osa meistä valmentaa päätyönään, osa toimii oman toimen ohella joukkueen astuuvalmentajana tai apuvalmentajana. Meillä on myös tuntitöissä olevia apuvalmentajia ja kerho-ohjaajia.

Vaikka sinulla ei vielä olisi koulutusta ja kokemusta valmentamisesta, ole silti rohkeasti yhteydessä, löydämme varmasti tehtävän ja luomme yhteisiin tarpeisiin sopivan valmentajapolun.

Valmentajan ja kerho-ohjaajan tehtävistä maksetaan palkkaa.

Meiltä voi kysellä myös oppisopimuspaikkaa...

Hallitukseen?
Hyvä seura ei myöskään toimi ilman hyvää hallitusta. LPS:ssa hallitus valitaan vuosittain syyskokouksessa. Jos sinulla on jalkapallonmuotoinen sydän tai tahdot edistää paikallisten nuorten harrastusmahdollisuuksia, voisi hallitustoiminta olla sinua varten.

Hallituksessa pääset näyttämään seuralle suuntaa ja voit edistää vaikkapa hallihanketta, hankkia rahoitusta tai kehittää hyvää hallintotapaa. Erilaisille intresseille ja osaamisille sekä erityisesti intohimolle on aina tilausta.

Muihin vapeehtoistehtäviin?
Haluatko mukaan edustusjoukkueiden taustalle? Ehkä haluat mukaan LPS:n tapahtumatiimiin? Löytyykö osaamista viestinnästä? Tai ehkä jotain ihan muuta, seura ja joukkueet kaipaavat aina innokkaita vapaaehtoisia mukaan toimintaan.

Kiinnostuitko?
Mikäli kiinnostuit, ota yhteyttä Toiminnanjohtaja Juha Tikanderiin 050 3747 303, juha ät laaajasalonpalloseura.fi