LPS T13/14

LPS T13/14

Laajasalon Palloseuran T13/14 ikäluokassa harjoittelee ja pelaa tällä hetkellä noin 30 pelaajaa. Tervetuloa mukaan!

Joukkue harjoittelee tällä hetkellä 2 kertaa viikossa Laajasalon ja lähialueiden kentillä. Harjoitusten lisäksi joukkue pelaa pelejä lähiseudun joukkueita vastaan. Joukkue harjoittelee ja pelaa tasoryhmissä, jotta kaikille pelaajille saadaan sopivasti haastetta ja onnistumisia. LPS T13/14 on sitoutunut seuran valmennuslinjaan, jonka peruspilarit ovat urheilullisuus, uskallus ja osaaminen.

Uudet pelaajat ovat tervetulleita mukaan toimintaan, lisätietoja joukkueen toiminnasta saat joukkueenjohtajalta. LPS:ssa tarjotaan uusille pelaajille mahdollisuus kuukauden maksuttomaan kokeilujaksoon.

Yhteystiedot:
Joukkueenjohtaja Antti Kähö, lpst1314.jojo@gmail.com
Vastuuvalmentajat Mette LEhtosalo ja Kukka Kiviniemi
Rahastonhoitaja Anna Haapanen, lpst1314.raho@gmail.com

Harjoitusaikataulu Talvikaudella
Ti 17:45 -19:10 Ilomäentie
Torstaisin vuoroviikoin 18:30-19:30 Laajasalon Peruskoulun ja 19-20 Pallomylly

Maksut
Jalkapallokausi 2024 LPS T13/14 joukkueessa maksaa noin 950 euroa. Maksu sisältää seuran jäsenmaksun, kenttävuorot, valmennuksen ja osan peleistä.

Varusteet
Joukkueen pakolliseen varustukseen kuuluvat treenipaita, shortsit, sukat, pelipaita, jalkapallokengät, juomapullo ja pallo (koko 3). Suositeltavia varusteita ovat seuran verkkarit ja sadetta pitävä takki.

LPS:n varusteyhteistyökumppaneina toimivat Adidas ja XXL. Seuravaatteet hankitaan XXL:n verkkokaupasta (linkki) ja varusteita voi käydä sovittamassa XXL:n Itiksen myymälässä. Kaikki tunnistautuneena tehdyt ostokset kartuttavat LPS:n bonustiliä ja Itiksen myymälässä on LPS:n jäsenille tarjolla 10 % alennus kaikista jalkapallotuotteista.

Joukkueen hallinta ja viestintä
Joukkuetta hallitaan joukkueen omilla myClub -sivuilla, joista selviää aina mm. ajantasaiset peli- ja harjoitusajat.