Kotiottelut

Mukana yhteistyössä

KSM Saari
Ravintola Mantra

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Viikonloppuna vieraisiin! Sarjakauden alkua on miesten edustuksessa odotettu kärsimättömänä ja perjantaina se päivä viimein koittaa. Joukkue pakkaa kimpsut ja kampsut ja matkustaa Vuosaareen, Kartanon kentälle jossa heitä odottaa FC Finnkurd.

FC Finnkurd-LPS
Vuosaaren Kartanon kenttä
Pe 19.4. klo 20.15.

#laajasalonpalloseura #Laajasalo #jalkapallo #kolmonen @miesten_kolmonen