Kotiottelut

Mukana yhteistyössä

KSM Saari
Ravintola Mantra

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Tasan 9 vuotta sitten LPS:n tytöt löysivät liikuntatunnilla Kuninkaan saaren metsästä... ... Näytä enemmänNäytä vähemmän

Tällä viikolla paljon LPS:n kotipelejä Saari Areenalla ja Kruunuvuoren tekonurmella. Tervetuloa kannustamaan saaren pelaajia 💚 ... Näytä enemmänNäytä vähemmän

Tällä viikolla paljon LPS:n kotipelejä Saari Areenalla ja Kruunuvuoren tekonurmella. Tervetuloa kannustamaan saaren pelaajia 💚Image attachment

Kaudella 2024 LPS:n miesten edustuksessa aloitetaan uusi projekti, jonka tavoitteena on saada miesten edustus aidoksi osaksi LPS:n pelaajapolkua. Tavoitteena on saada joukkueeseen vuosittain uusia omia kasvatteja ja luoda reservijoukkue, jossa pelaa pääosin alle 20-vuotiaita edustuksen pelaajia, A- ja B-junioreita ottamassa ensi kosketuksen miesten peleihin sekä yli 20-vuotiaita loukkaantumisista toipuvia tai peliminuutteja tarvitsevia pelaajia.

Koska tämä on ensimmäinen kerta, kun miesten edustusjoukkueella on reservijoukkuetoimintaa, aloitamme kauden 6. divisioonassa. Tavoitteena nousu 5. divisioonaan heti ensi kaudeksi.

Tänään Saari Areenalla siis LPS reservijoukkueen ensimmäinen sarjapeli klo 21.00. Vastassa FC Germania/Akademie.

Valmentaja Michael O’neill sekä seuran valmennuspäällikkö Pertti Grönberg ovat nimenneet pelaajat illan otteluun.

Avauskokoonpano:
5 Saltevo Aslak