Kotiottelut

Mukana yhteistyössä

KSM Saari
Ravintola Mantra

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

LPS:n Naiset avaa kautensa kotiottelulla Saari Areenalla FC Kontua vastaan perjantaina 19.4. klo 19:15. Tervetuloa kannustamaan 💚

#laajasalonpalloseura #Laajasalo #jalkapallo
... Näytä enemmänNäytä vähemmän

#laajasalonpalloseura #laajasalo #jalkapallo
4 päivää sitten

2017 ja 2018 syntyneille tytöille on nyt oma joukkue. Tule mukaan kokeilemaan toimintaa! Kesällä joukkue harjoittelee maanantaisin ja keskiviikkoisin.

Ilmoittaudu mukaan osoitteeseen lpst1718.jojo@gmail.com. Kuukauden kokeilujakso on maksuton.

Lisätietoja laajasalonpalloseura.fi/lps-joukkueet/lps-t17-18/
... Näytä enemmänNäytä vähemmän

Lisätietoja https://laajasalonpalloseura.fi/lps-joukkueet/lps-t17-18/

LPS nyt myös Tiktokissa. Käykäähän seuraamassa #laajasalonpalloseura ... Näytä enemmänNäytä vähemmän